My photo
Ditubuhkan pada 1992. Km9, Jalan Muar, Bagan, 83000 Batu Pahat, Johor. GPS: N 01" 50.754' E102" 51.584'

Pages

Saturday, October 21, 2006

Iklan Raya Petronas...

Saya bergitu tersentuh hati bila melihat iklan hari raya Petronas...
Mungkin ikatan keluarga masyarakat Malaysia sekarang ini semakin longgar.
Tahniah kepada Petronas kerana berjaya mencipta sebuah iklan yang pada pendapat saya dapat memberi kesedaran tentang erti kasih sayang dan tanggung jawab.

Di bawah ini saya sertakan link untuk anda melihat iklan Petronas tersebut di internet.

Link : Sila klik untuk melihat iklan Petronas

Dan anda juga dijemput untuk memberikan komen anda. Sila klik "comments" di bawah ini untuk anda memberikan komen anda.


ptp pkg bagan.

3 comments:

Anonymous said...

Diharapkan guru-guru dapat menerapkan nilai-nilai murni kepada murid-murid di sekolah agar masyarakat Malaysia akan datang lebih menyayangi ibu-bapa...

Anonymous said...

Iklan yang baik untuk menyedarkan kita tentang kasih sayang

Anonymous said...

Aku x leh komen.... x leh tengok video. Agaknya aku pakai PC dah expired . Nantilah aku beli baru esok.